LLAMADA

I lördag var jag som sagt på tjejmiddag.. riktigt trevligt! Eter en kul förfest (jag som inte ens skulle dricka haha) gick vi vidare in till Vasastan där vi hade skitkul.. träffade några komipsar jag inte träffat på länge med. Senare mötte vi upp några kompisar och gick in på push.. efter ett tag där drog alla hem. Men jag stannade kvar där med A en stund, sen gick vi vidare till Parkan och avslutningsvis till Orgia. Hade aldrig varit på Orgia men det va riktigt bra.
Dagen efter var jag inte ens bakis, konstigt nog. Gjorde inte så mycket.. var på bio med mamma och lillasyster.

Hela gårdagen satt jag och letad utbildning att söka till hösten. Har hittat 15 st som jag skall söka.. lite runt om i sverige och norge. Har velat flytta till norge ett tag nu, så kanske denna gången? Får se. Kan lika gärna bli borås liksom..
Snart börjar jag läsa företagsekonomi och senare ska jag läsa massa andra kurser, bland annat B kursen i företagsekonomi, affärsjurudik, rättskunskap och  textkommunikation. Är så sugen på att bröja plugga att det kliar i fingrarna;)

Är ensam hemma idag, så tråkigt... ville gå på stan men det var ingen annan som kunde eller hade lust så nu är jag hemma istället. Ska snart gå bort till Ica och handla inför ikväll. Ska göra caecarsallad (eller hur det nu stavas) till hela familjen. Imorgon är sista dagen på min ledighet och det är verkligen dags att börja vända tillbaka på dygnet. Som det är nu sitter jag uppe hela nätterna. Men jag är verkligen en kvällsmänniska, om det inte kommer till film då.

Nä, ska ringa Johan och kolla om han vill hitta på nåt,
-10.. jag kommer frysa ihjäl!


Puss M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0