Happy B-day party

Gårdagen spenderades hos millan, i hennes föräldrars säng. Låg och kollade på massa youtube klipp och vi kom fram till att vi saknar sommaren som fan!
Nog för att det är mysigt med vinter men nu såhär efter nyår kan det lika gärna bli sommar direkt tycker jag. Precis inan jag skulle åka hem så blev jag jätteyr så vi gick ut och tog en promenad i det kalla -6 vädret,kallt men friskt=)
När jag kom hem så slängde jag mig i sängen direkt och idag när jag vaknade så är jag fortfarande yr. Och det blir ju inte bättre av att mamma vcker mig och säger att morfar är magsjuk.. Hjälp jag kommer få det typ eftersom vi bor i samma hus!
Har precis ätit frulle och nu har jag bäddat ner mig i sängen igen och lyssnar på massa go musik på datorn och kommer igång;)
Ikväll ska Ann-ida har middag plus utgång för att hon fyller år imorgon. 22 år baby!  Som tur är har jag redan avklarat presenterna.

En bild från nyår kommer här. Nyår som förövrigt blev jättelyckat. Var segt att ladda upp bilder just nu så det kommer senare. 



Later.

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0