Friday!

Egentligen är jag inte så trött så att jag behöver fredag känns det som. veckan har ju bara sprungit i väg och jag har inte eng hunnit reflektera över att det är fredag typ:)
Men det gillar vi! Ikväll kommer alex hem från Lund så jag ska ut med henne.. bra fest ikväll. Imorgon ska jag på stan, ska kolla på ett par jeans och ett par skor. Nu sitter jag på jobbet och pluggar, har prov i eftermiddag i företagsekonomi.
Har nyss skickat iväg inlämningsuppgiften till min lärare.. som förövrigt heter Bo-Göran.. vad tänker man på när man döper sitt barn;)
Bo eller göran hade väl räckt.

Nu ska jag plugga lite till och jobba undan lite saker inför helgen.. sen är det fika och efter det hemgång. Tiden går alltid extra snabbt efter fikat med.

Jag saknar sommaren!!!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0