Back in Gbg

Hemma från Malmö.. kändes som att jag var borta hur länge som helst. Åkte kl 6 på morgonen på lördag och sen åkte vi hem på söndagen igen vid 5. Har inte sovit mycket denna helgen. Pappa och jag sov på golvet och han både snarkade och snackade i sömnen.. stackars mamma som sover med honom varje natt. Jag hade typ pallat max 1 natt till. Blev nästan slagsmål på natten ju! Igår när dom grejade det sista så gick jag en sväng på stan, skulle köpa skor med köpte väska och en tröja istället. När jag kom hem träffade jag J och sen var jag hur trött som helst.

Idag ska jag och Johan till Ikea.. Han har snackat om det länge och eftersom jag ändå behöver få ordning uppe hos mig så passar det perfekt. Så idag blir det en röjar dag så att jag kan mäta och greja och sen beställa sängen =)

Nu är det lunch snart och det e tur eftersom vi inte hade någon frukost hemma i morse så är jag sjukt hungrig.


Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0