väst

Jag har länge letat efter en rödväst, dunväst. Har inte hittat någon förrän nu. Förra året verkade det inte finnas någonstans. Nu har jag hittat en på H&M och den får duga sålänge. Hittar jag den perfekta rödavästen senare är det ju bara att köpa den med, det är det som är så perfekt med H&M.

Imorgon ska jag och mamma på stan. Var längesen sist. Längesen jag var på stan över huvudtaget faktiskt, minst 2 veckor sedan.
Ska köpa stumpbyxor, västen, klänning, spetströja (i alla fall prova), present till Sandra, present till Daniel, present till Mamma, stickad tröja och lite annat.. får väl se vad jag springer på. Men nya partykläder behövs absolut, med tanke på hur mycket jag går ut så har dom liksom festats sönder!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0