Tisdags-Fika

Idag var det så kallt att gå upp att jag höll mig kvar i sängen, brukar aldrig göra det annars.
Egentlgen kände jag för att slänga på mig en tjocktröja, ett par jeans och mina uggs men eftersom jag ska in till stan och fika idag så blev det inte så. Istället blev det glansiga leggings, kjol och stövlar.
Var inne och shoppade en snabbis igår efter jobbet, skulle egentligen bara köpt berlock till mitt thomas Sabo halsband men det blev även en svart skinväska och underkläder.  Hade den röda västen funnits hade jag dessutom köpt den med.. men den fanns inte. Har handlat så otroligt mycket kläder det senaste, med tanke på mina planer så borde jag inte göra det men man lever ju bara en gång.. och jag är absolut inte någon slösare, utan köper bara det jag vill ha (som förtillfället råkar vara ganska så mycket).

Igår städade jag i ala fall lite hemma, men bara kläderna som låg utspridda över golvet..har fortfarande grovjobbet kvar... dammsuga, skura golvet och städa gaderoben. Men inte idag för då blir det fika med älsklings sandra!

Puss M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0