Tele2 ärligt talat!

Blir så himla trött på Tele2.. använder dom för att dom är bra att ringa med, men när det gäller service shiiiit va dålig. Skickade in min mobil den 22 juli.. och har fortfarande inte fått den. Status: väntar på del. Det är inte ok.. tur att jag har min gamla som jag kan använda sålänge.
Återigen till tele2.. Vi hade bredbandsbolaget innan men bytte till tele2 nu förra veckan och det skulle komma någon kille och installera skiten förra veckan.. men har det kommit någon? Nix!
Ringde och klagade som en riktig kärring igår och fick svaret att dom ska komma på torsdag och fixa det. Alltså inget internet förräns då. Jag blir galen, för just nu behöver jag internet mer än vanligt med allt som jag håller på med för tillfället.

Nu ska jag rycka upp mig.. måste ju va dubbelt så aktiv nu på jobbet för att hinna med att göra ALLA mina saker här, som jag annars skulle gjort hemma.


Kort från sthlm e påväg. Men kommer först på torsdag.

Pussar M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0