Sick

Ja då var man hemma från Sthlm igen då.. ingen ny resa dit planerad, lite tråkigt.
På torsdagen var vi på Hells Kitchen, som hade pacha fest.. nice.Efter flera VRB och vinglas så drog vi hem..
Påvägen hem träffade vi en präst... och jag va verkligen så ful munnen att jag skäms.. haha. Frös som bara den gjorde jag med vilket resulterade i en vrålförkylning... näsan bara rann och rann. Trots det lyckades vi ta oss in till stan för att shoppa och äta thaimat. Efter thaien hände en rätt så kul grej men millan skulle verkligen skjuta mig levande om jag skrev det här (vilket jag förstår).
Snabbt hem för att sova.. vi var bjuda till Emma och Johanna på fika och mys i skrapan.. men jag va ju som sagt var sjuk och inte alls något trevligt sällskap.. Joinade deras säng direkt efter kakan  och sen låg jag där i princip tills vi skulle åka hem. Bra första intryck;)
På lördagen var det dags för stan igen, skulle köpa present till millans mamma och så och uträtta lite annat. Självklart hade jag lyckats glömma min kamera hemma hos Emma och Johanna så det var ju bara till att åka dit och hämta den. Systemet= inga ord. Kön ringlade sig igenom hela butiken, har seriöst aldrig sett en sån lång kö innan, så det blev inget sprit för mig. Sen blev det duschning, matlagning och flams hemma hos millan. Drack vodka redbull och dansade loss till Sole.. bästa låten just nu!
En kul sak som hände var att millan var närma på att aska en snubbe i huvudet som stid och tvättade fönstret nedanför.. då är man ju inte nöjd.
Sen bar det av in till stan till ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det hette, hette något konstigt. Vi mötte iaf upp Jesper och co där... och sen var klockan helt plötsligt mycket... Efter det blev det lite upp och ner  , men det är glömt nu.
Igår var det dags att åka hem igen, Bakis och åksjuk.. ni kan ju räkna ut själv vad som hände. Nästa gång blir det åksjuketabletter!

En sak som är säker är iaf att jag inte skulle palla av att bo i sthlm på grund tunnelbanan. Jag blir så åksjuk. Skulle bli buss för mig varje dag, oj oj oj.

Idag mår jag lite bättre, men fortfarande inte bra... ska hem och lägga mig så fort jag slutar jobbet.. bläää.

Tack för en galen helg frugan... igen! Du och jag är ju inte friska när vi är tillsammans.. alltid är det nåt.

Puss Puss M


Kommentarer
Postat av: Frugan

haha ja, vi är helt sjuka...kan inte komma på en enda grej som är normal med oss två :P

sjukt rolig helg iaf! tack för besöket hihi...

2008-09-01 @ 18:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0