Pälsen

Efter en otroligt trött dag igår så gick jag och la mig redan vid klockan 21. Somnade väl strax efter det med..  så nu är jag riktigt utvilad plus att halsen känns bättre. Måste verkligen ha min skönhetssömn märker jag annars mår jag typ dåligt, precis som ett litet barn;)
Idag tog jag på mig pälsen, bara 5 grader ute i morse..
Efter jobbet idag ska jag till Ikea med mamma, måste köpa presenten och lite sånt.. plus lampan till mig.
Men innan dess ska jag på besök hos ett företag där jag beställer profilprodukter av. . kul att komma iväg lite.

Angående Linköping så är det tydligen en asgo studentstad har jag hört.. och det gör att jag vill dit ännu mer. Jag måste verkligen komma in. Ska skriva lite på det personliga brevet och sånt annat idag tänkte jag =)

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0