Måndag

Blir alltid dålig bloggning under helgen men det e bara för att jag har massa annat kul att göra då. I fredag var jag hemma hos Lollo i min gamla klass.. sandra och några fler var där.. =) Sen åkte vi in till stan, blev Park.. första gången jag är på deras gayklubb och absolut den sista också. Det var riktigt äckligt faktiskt.. så det blev donken istället och sen hemgång.
I lördags var jag på tjejmiddag hemma hos Sandra och sen skulle vi gått ut men det blev inget av det heller, utan hemgång istället igen.. hehe.Så jag kröp ner under duntäcket och kollade sex and the city, inte helt fel. Hela gårdagen städade jag.. slängde en svart sopsäck full med grejer (och då har jag inte ens städat mitt lilla rum än med alla kläder o allt annat skit).

Har nyss fått massage, hade glömt av att vi hade det idag.
Perfekt på en måndag.

Idag händer inte mycket, ska åka och kolla på berlocker till thomas sabo halsbandet och kolla på en klocka.. måste få klart min ansökan till skolan också.


Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0