Lägenhet?

När man kommer in till mig så ser det ut som Big Bang och jag skämtar inte.. kläder överallt, smycken, lite påsar, gamla kvitton.. det är en himla röra helt enkelt. När pappa skulle hjälpa mig med datorn igår så var han inte speciellt  stolt, och inte jag heller för den delen. Något måste ske!
Mitt middagsbord (om man nu kan kalla det så) kan man inte sitta vid för att man inte ens kan se ytan på det.. Gaderobsdörrarna går inte att stänga och jag hittar NADA där.. brukar resultera att jag bara använder dom kläderna som ligger längst ut och är synliga. Kommer nog hitta massa "nya" kläder när jag städar..Skjuter upp det hela tiden bara!
Eftersom jag ska bygga en walk-in-closet så tar det ju lite tid.. och det känns inte som någon störra idé att börja dra ut alla kläder innan jag fått iväg allt som för tillfället står i min gaderob. .

Kanske få ta tag i detta i helgen, men det beror på om jag åker till oslo eller ej.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0