kom igen tele2

Idag ska dom äntligen koppla in vårt internet, dom har sagt det i alla fall...och gör dom inte det, då blir jag riktigt sur. Jag behöver verkligen internet nu, till massa saker.. inte till att blogga och så för det är lite skitsamma just nu.
Det senaste har min blogg nog varit rätt bitter, men förtillfälligt är det lite trassligt men det blir nog snart bättre.

En glad nyhet är att jag kanske har en lägenhet på gång.. men vi får se. Vet inte om jag vill bo i en lägenhet där någon jag känner har dött.. känner på mig att han kommer gå igen då... och ni som känner mig vet ju hur rädd jag är för sånt.

12 timmars sömn inatt.. och så vaknar man med ont i halsen, det är ju inte ok.

Back to work.

Puss M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0