i.d make up

Behöver köpa lite nytt smink känner jag. Alla vet ju att smink kan göra under verk, nu det senaste har jag inte orkat sminka mig så mycket, mest beroende på att jag är lat och att jag tidigare hade brännan kvar och då är det ju helt onödigt att sminka sig enligt mig. Naturligt är ju finast.. Men nu när man börjar bli blek igen och nästan rädd för sig själv i spegeln är det illa.. haha.

Behöver bland annat ny fondation och maskara..
har alltid användt biotherms fondation och trivs bra med den men är sugen på att prova i.d eller mineralsminket från Loreal. Är det någon som har provat?
Maskaran behåller jag samma sort, vet inte hur många skitmaskaror jag har slängt.. så nu håller jag mig till dem jag vet fungerar.
När jag ändå beställer så blir det nog nåt nytt läppglans med, ni som känner mig vet ju att jag alltid har minst 5 st olika i väskan.. hehe. Fick en ny älsklings sort från VS men eftersom det bara går att köpa i USA så får jag se mig om efter något annat.

Ytlig man är egentligen.. smink och sånt. Men lite kul är det. En väldigt kul bransch att jobba inom i alla fall.

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0