Hemma igen.

Då var jag hemma från Norge igen, kom hem egentligen igår.. runt 7 men jag orkade inte blogga då. Kollade på ensam mamma söker och sen somnade jag.
Sitter på jobbet nu med världens träningsvärk..har bestigit en bergstopp och massa annat och jag med min otränade kropp..haha.
Helgen var i alla fall kul förutom att jag bodde med en skitjobbig kille.. palla sånt.
Idag var det segt att gå upp, ingen sovmorgon på hela helgen.. det känns. En hel vecka kvar till helgen dessutom och massa att göra i veckan. 
Känner att något är på gång i min hals med, och det är inte ok. 

Veckans planer:
Idag: Slappa. packa upp.
Imorgon: Möte med Wettergrens. Sen Träffa M på kvällen

Onsdag: Gå på Nanne Grönvalls show med jobbet. Inställt
Torsdag: På stan. Handla presenter till folk.
Fredag: Utgång (äntligen) med massa goa tjejer
Lördag:Tjejmiddag hos Sandra +  utgång
Söndag: Slappt.. Hoppas jag. Hälsa på mormor.

Måste hinna hälsa på mormor oftare, får ångest att jag aldrig hinner det liksom.


Puss M
 

Kommentarer
Postat av: XMalinX

jaaa riktigt skoj trots att jag var sjuk haha, vad har du gjort för kul i norge?

2008-09-23 @ 01:56:34
URL: http://xmalinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0