Helgen som gått

I fredags skulle jag ju ha gått ut en sväng och ätit o sånt med J och massa andra, men jag orkade verkligen inte-. Så det blev hemmakväll med mamma, pappa och film. (somnade som vanligt).
Sen på löradgen var det bestämt att jag och tjejerna skulle gå ut och festa men så blev det inte heller, jag som verkligen hade laddat upp men men.. så istället tog jag tåget till Nilsson (tar bara 50 min till trollhättan).. ville se hennes lägenhet och så. Vi var ute en sväng på kvällen, men allt stänger ju kl 02 där.. men sprit blev det, och jag var så sjuktbakis hela dagen igår. 
Igår fyllde jag ju år, vi hämtade hem mormor från sjukhemmet och åt tårta och öppnade presenter hemma hos oss.. Va så kul att ha mormor hemma igen. Kändes som en helt vanlig dag, precis som det brukade göra.
Sen var vi ute och åt middag på Michenagelo, en jättemysig restaurang nära oss.
På kvällen låg jag nerbäddad i soffan och skulle göra ett nytt försök att kolla film, men somnade igen.

Puss M
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Men Maaalin, var du i trollhättan ?:) vart gick ni ut någonstans ? hehe

2008-09-15 @ 15:25:29
URL: http://xmalinx.blogg.se/
Postat av: Malle

Hej, jaaa jag var ju det. men hade inte ditt nr..

:(

2008-09-15 @ 20:44:49
URL: http://misspacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0