Halsfluss eller virus

Ringde nyss till vårdcentralen för att beställa e tid till idag. Har haft ont i halsen i 3 dagar nu.. och kan knappt svälja, men det behöver tydligen inte alltid vara halsfluss när man är gul i halsen utan det kan lika gärna vara ett virus. Onödigt att äta pencellin om man inte behöver. Så typiskt att jag ska få detta nu när det bara är en vecka kvar tills jag åker till norge.. men men.
Denna helgen blir inte speciellt glamourös för mig som ni kanske förstår, kommer bara att vara hemma och gå runt i pyamasen hela dagarna antagligen för att bli frisk. Eventuellt bio imorgon beroende på hur jag känner mig.. men bio är nog ingen fara.

dumma tele2 kom inte igår heller, nu ska dom tydligen komma på Onsdag.. fyyyy F va arg jag är. Hela helgen kommer jag att vara utan Internet, kommer att få springa bort till mammas kompis och låna daton tror jag. Massa saker som måste skickas in senast på måndag.

Nu ska jag göra lite te och försöka svälja ner det..Wish me luck.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0