God morgon

Ännu en grå och kall dag farmför mig.
Drömde om Malin i natt bara för att jag va inne på hennes blogg igår.. Den handlade  om att jag var i vännersborg på bersök och tänkte att hälsa på henne på hotellet,  och då stod hon bara där helt tyst bakom disken och inte sa ett ord till mig.. haha;)
Idag skulle egentligen haft möte med wettergrens men fick reda på nyss att det blev inställt för att hon var sjuk. 
Kanske lika bra, för annars hade väl min hals sugit åt sig dom bakterierna med.. den som redan ömmar.
Ikväll blir det till att kolla på "fågelinfluens-serien".. den började förra veckan och verkar jättebra.
Ska ju hem till M ikväll med. 

Puss M

Kommentarer
Postat av: XMalinX

hahaha, men så skulle jag ju aldrig göra ju :) du får faktiskt säga till om du ska hit (till thn) igwen tycker jag :)

2008-09-23 @ 16:21:30
URL: http://xmalinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0