God Morgon

Idag var det riktigt segt att gå upp, det till och med sved i ögonen. Låg och tittade på eftersnack på tv eftersom det handlade om event. Är ju ieventbranshen som jag vill jobba inom i framtiden. Sov dessutom hela natten, drömde om mormor inatt :)

Gårdagen, eller kvällen kanske jag ska skriva spenderades med M... kollade idol och efterlyst.


Idag har jag mycket på schemat..ska packa inför norge, växla pengar, köpa något mot min åksjuka,  fixa naglarna och sånt.

Imorgon jobbar jag bara halvdag och sen klockan 14.45 åker jag. Ska bli spännande faktiskt! Har fått planeringen inför helgen och det blir till att gå upp tidigt.. usch jag som hade hoppats på lite sovmorgon i helgen i alla fall.

Nu ska jag duka upp för fika i konferensrummet.


Puss M



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0