FREDAG

Sjukt var snabbt veckorna går.. fredag igen.
Packade hela dagen igår, lite svårt att veta vad man ska ha med sig eftersom det både kan vara varmt och kallt.. tydligen 1 grad vid lunch och 10 på dagen.
Efter att M hade läskat mig med SATC så var jag tvungen att ladda ner den med... Så efter idol bäddade jag ner mig och kollade på den.. kan se den om och om igen utan att tröttna på den.

Nu sitter jag på jobbet med pälsvästen på mig. Skönt att slippa frysa.
Jobbar ju bara till lunch idag med =)Perfekt avslut på veckan.
Dock hade jag tyckt att det varit sjuktskönt att vara hemma denna helgen eftersom jag inte varit hemma på ett tag. Men samtidigt ser jag framemot Norge.

Back to w ork,
Får se om jag hinner blogga något innan jag åker.. annars hörs vi på Sönndag.


Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0