Freaky Friday

Fredag igen och denna helgen spenderas i Gbg. Skulle ju åkt till Oslo men eftersom jag inte mår hundra och jag ändå ska dit nästa helg så står jag över.
Ikväll ska jag till Manana med J och några kompisar till honom. AI hänger förhoppningsvis med. Min syster försökte lura i mig att det var en båt men efter att ha kollat på hemsidan så kom jag på att jag har varit där en gång tidigare.. och det var helt ok, mysigt ställe med billiga drinkar & det gillar vi!
Antar att kvällen kommer sluta med Park som vanligt, inte mig emot.
Imorgon blir det wine med brudarna och sen utgång..Ska bli så kul att träffa alla igen=)

Just nu: Huvudvärk ich det är inte ok på en fredag.


Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0