Falskhet

Palla med mer falskhet.. tror faktiskt inte jag gör det.
Men över till något helt annat.. har en kul grej på G (mina närmsta vet om det men jag har valt att inte berätta om det här).
Men det händer redan nästa helg=)

Annars är det mest samma sak hela tiden tycker jag...
Pencilinen (eller hur det nu stavas) har börjat värka och jag är nästan frisk.
Helgerna framöver är uppbokade för massa kul..

Helgernas planer framöver:
Denna helgen: Norge
Nästa helg: Skulle gentligen haft tjejmiddag då men nu har det dykt upp en sak som jag måste åka på och jag måste därför flytta på tjejmiddagen.
v 39  Fredag: Min nya tjejmiddag? Lördag: Sandra O tjejmiddag
v 40: Fredag: Kicki o Niklas inflyttningsfest Lördag: Sandra R tjejmiddag i borås





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0