Beslutsångest

Jag lider verkligen av beslutsångest. Vad det än gäller.. om det gäller skor, kläder, resa, dejter, mat.. allt! Måste vänja mig av med detta.. Men denna gången är det helt normalt av att lida av det, det kan jag lova. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra. Känns som om jag inte gör det så kommer jag undra hur det hade blivit om jag hade gjort det samtidigt som att allt kan bli helt fel.

Igår gjorde jag vegetarisk lasagne hemma, jag tycker det är helt ok att laga mat och jag har inte lagat något innan som jag inte tyckt varit gott. Men igår asså.. det lasagnen va inte den godaste..tur att man inte hade bjudit hem någon. Tror det blev lite mycket lök.. gillar inte ens lök egentligen. Men pappa som är köttälskare, han gillade det.. och det var ju tur.;)
Nä, efter detta kommer jag att använda mina gamla recept det är en sak som är säker=)

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0