Torsdag

Bara en dag kvar nu... sen är det äntligen helg igen. Har börjat med min gaderob faktiskt.. tagit ut sofforna och så.. så nu i helgen tänkte jag riva ut alla kläder så att jag kan börja rensa.
Kollade i påsen bland mina "gamla" kläder och hittade en del som jag skule kunna tänka mig att använda nu igen, bland annat en tröja från Nolita.

I går var vvi och bowlade och åt middag med jobbet. Gick rätt bra på bowlingen faktiskt. Maten var väl sådär, gillar egentligen inte räkor.. men men.
Var hemma rätt tidigt, kände att jag behövde sova ordéntligt. Dessutom kände jag inte för att dricka eftersom hela denna veckan ska vara vit, det ni;)
Alltså ingen utgång i helgen heller.. ska bara fixa hemma, ha myskväll och på lördag förbi sandra i borås på middag.. mys=)
Måste dock köra hem på kvällen eftersom jag ska hälsa på mormor tidigt på söndagen. Älskade mormor..
Min morfar har blivit sjuk han med och ska antagligen läggas in på samma ställe som mormor, båda har problem med minnet.. otroligt jobbigt för dom och oss anhöriga.

Idag ska jag förbi första intrycket och hämta upp några plädar och sånt som jag har beställt.. sen eventuellt träffa M, men jag vet inte hur det blir än.


(Bilden är från google)

Nu ska jag fixa lite här på jobbet, ringa mamma och äta frulle.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0