Torsdag

På nåt sätt så gillar jag torsdagar, tror det är för att det är fredag dagen där på.
Idag är det dessutom  fint väder ute. Har sovit hela natten, vilket aldrig händer annars.. underbart! Som jag redan har sagt så blir det kundkväll på novotel och sen efter det vip kväll på MQ efter jobbet.

Kom in på en blogg imorse som en tjej som förlorat sin man hade. Kom och tänka på mormor då, måste verkligen hälsa på henne mycket mera innan det är för sent. Nu är jag där ca 1 dag i veckan, ibland 2... alldeles för lite. Saknar mormor så himla mycket här hemma.. vill att hon ska bli frisk och komma hem till oss igen... Baka bullar, laga godmat, sy, sitta i fotöjlen, komma ner och fråga hur det varit på jobbet.. bara vara min mormor! Världens bäst dessutom.
Ibland går det dagar då jag inte tänker så jättemycket på det, en del dagar så kan jag inte sluta gråta...
Ge mig min mormor tillbaka, i det skick som hom alltid har varit!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0