Tisdag

Jobbade över igår och va inte hemma förrän halv 7.. Fy alltså. Somnade på soffan direkt efter att jag ätit. Idag har jag ingt alls planerat och det är himla skönt.
Imorgon blir det kundkväll hos Mango och sen på torsdag ska jag och mamma gå på stan efter jobbet.
Hela helgen ska jag bara vara hemma, tycker inte alls att det är kul med halloween och dessutom så åker mamma o pappa till turkiet på lördag så jag ska köra dom till flygplatsen. Jag ska köpa thai och ha o.c maraton hemma i soffan, ev  ska syster vara med också.
Ingen utgång i helgen alltså.. olikt mig. Helgen efter det händer det sock andra saker, ska ha tjejkväll på star med alla tjejerna och sen utgång efter det..

Nu ska jag återgå till jobbet och se hur långt hantverkarna har kommit i köket.


Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0