Tisdag

God morgon,
Har sovit jätteoroligt inatt. Vet inte varför..antagligen för att jag har mycket att tänka på just nu.
Igår var det rätt lugnt, jag va hemma med mamma och anna.. skulle egentligen gått på arrangemangskursen men av andra omständigheter så ställde jag in det. Behövde vara hemma igår och ta hand om mig själv..

Idag ska jag en sväng på stan tänkte jag, ska köpa en klänning jag har sett. Imorgon blir det bowling med jobbet och på torsdag ska jag träffa M antagligen. Sen är det helg igen, på lördag ska jag till Sandra på middag med tjejerna, mysigt!! Skulle egentligen sovit över men jag e inte säker på om jag kan det längre.. men får se.

Mycket planerat dom kommande helgerna känner jag..
v.42  Denna helgen: Sandra
v.43  Nästa helg: Lund
v.44  Oslo
v.45  Frugan kommer hem

Och då har vi kommit fram till mitten av november..och kanske snö=)
Längtar så mycket till julen och allt vad det innebär.. pyntet, godiset, hemmakvällarna med spel, paketinslagning, julmusik, snö, lussekatter, apelisin med nejlikor.. åhh ge mig jul nu!! Även fast hösten är mysig på sitt sett.

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0