Shopping

Igår hade jag inget bättre för mig så då gick jag och shoppade.
Köpte ett Thomas sabo armband med berlock till mamma.. ett par svarta chinos till mig själv och en termosmugg (äntligen hittade jag en, perfekt att ha påväg till jobbet på morgonen).
Skulle nog kunna hitta myxcket mer egentligen men eftersom jag och mamma skulle handla efter så blev det lite stressigt.
Ikväll ska jag träffa M och sen måste jag verkligen planera vad jag ska ha på mig på maskeraden imorgon.
Så jag hinner nog inte träffa M så länge idag...

Nu ska jag leta efter bruksanvisning på svenska på min tandblekning.. dom har bara skrivit på tyska, finska o franska.. ibland undrar man ju.. inte ens engelska liksom?



Puss M
För en gång skull har jag inte en "bad hair day" som det står på mössan.. kortet är någon dag gammalt.
En Bakis-dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0