Onsdag morgon

Igår var jag på promenad med M direkt efter jobbet, det var en ordentlig runda. Upp till slotsskogen och ner via linne för att sedan avsluta på kungsgatan där vi sa hejdå. Var helt slut efter, har typ höjt problem tror jag (ligger i släkten).. för varje gång jag går "långt" så får jag ont i den vänstra höften.. segt.
La mig i soffan klockan 9 för att se sista delen på "fågel serien" på 4an.. men kvart över 9 så somnade jag.. förstår inte varför jag inte kan vara vaken längre, måste vara världens tråkigaste sällskap.
Idag har jag lite att fixa med innan begravningen imorgon, jag ska välja ut kläderna och fixa naglarna.. sen ska hela familjen ha mys, med 3-rätters middag.
På tal om familj så tittade jag på sos familj, ärligt.. hur kan det gå så långt? Vilken mardröm til familj. Själv älskar jag min familj mer än  något annat..

Här kommer en dagens med..


Humör: Helt ok, rätt så pigg.
Gjort: Inte mycket ännu..gått upp och åkt till jobbet
Planer: fixa naglarna, mys med familjen
Ser på:  skärmen

Lyssnar på: voice
Läser: aftonbladet.se 
Dricker: bubbelvatten

Äter:  inget just nu

Bästa: att det snart är fredag, jobbar bara halvdag imorgon
Sämsta: att jag inte hinner hälsa på mormor idag(L)
Väder: grått, vad annars?

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0