onsdag

Solen skiner ute och jag är glad bara för det.. så mycket roligare att vakna upp en solig dag än en mulen och regnig.
Idag ska jag dessutom på mango mingel med cosmo, har bjudit med mamma dit.
om jag hinner så ska jag springa in och köpa ett paraply med, ett litet att ha i väskan för det behövs verkligen. Sist fick jag ta pappas stora golfparaply och jag höll på att slå ner folk med det, det borde vara förbjudet att ha så stor aparaplyer i stan egentligen.
Inatt har jag haft massa konstiga drömmar igen, drömde att pappa körde hellikopter i thailand med alla oss i f amiljen och jag tyckte att det var så kul att jag ville stanna kvar på flygplatsen. Så lovade mamma o pappa att hämta upp mig där senare, men grejen var att det inte gick för att om man stannade kvar där så var man fast,  som i ett fängelse. Som tur var träffade jag några andra svenska killar som jag satt och snackade med och vi planerade en kupp, precis som i Prision Break. Nog för att jag satt och kollade på thailandbiljetter igår men.. Hur får man ihop allt?
Har i alla fall kommit fram till att det där med att vara fånge och rymma var inte riktigt min grej, haha.


Nu ska jag ringa Rolle och fråga vart frukten har tagit vägen?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0