Onsdag

God Morgon,
Kom till jobbet för en timme sedan. Har satt på värmefläkten och ska snart äta frukost (igen) tänkte jag.
Igår hände inte så mycket, farmor var på besök så jag satt och snackade med henne ett tag.. sen somnade jag en stund. Skulle lägga mig och kolla på O.C men min dvd-spelare fungerar tydligen inte.. det fungerar när den vill.. sjukt störande. Får nog köpa en ny.
Igår ringde killen jag beställde bordet från och sa att leverenstiden blir försenad, så nu får jag inte det förrän vecka 50.. lite segt, men men.
 
Idag är det bowling efter jobbet, en kille här ska sluta. Så det blir middag och så men ska ändå försöka att vara hemma rätt tidigt eftersom jag har lite att fixa med.
Håller på att kolla upp kurser, bland annat engelska och matte.. det var tydligen en fördel om man hade övat lite extra på det innan skolan börjar.

Just nu är jag så himla vilsen.. vet inte vad jag v ill med mig själv, hur ska jag då veta vad jag vill med alla andra?
Helgen blir det i alla fall vit för mig och det känns bra. Tror att jag behöver lite rehab.
 Nu ska jag ringa mamma och ha vårat vanliga morgonsamtal.. även fast jag träffar henne varje dag när jag kommer hem så snackar vi i telefon minst 2 gånger på dagen... hur ska jag klara mig utan henne? En av mina bästa vänner!

Nu ska jag passa på att äta frulle, mammas egna bröd.

Puss M


Ett kort från i sommras, när vi sov i bilen i båstad.. svensk sommar är det bästa.. bara husvagnen som fattades;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0