Måndag

Helgen har fyllts med maskerad, o.c maraton, shopping och lite annat.

I fredags var jag som sagt på maskerad.. och efter det bytte vi om och drog ut. Känner att jag har börjat tröttna på att gå ut nu.. var längesedan jag hade riktigt riktigt kul ute.. så kul att man inte vill gå hem (så var det alltid förr).
Var hemma vid typ 3 eller nåt.. somnade direkt. Vaknade klockan 8 och var så sjukt bakis.. gick ner och lagade pasta.. gick och la mig igen, sov till 2.. mådde fortfarande dåligt.. bakade vaniljbullar och beställde thaimat. Sen åkte mina föräldrar på fest och då började mitt och systers O.C maraton.. med hemmagjorda chips, dip  och cola. Från klockan 18.00 på kvällem  till 05.00 på morgonen låg vi och kollade. Vaknade rätt tidigt, kollade från 11-16.. sen åkte jag och shoppade. En pyjamas och 2 st baströjor, en svart o en grå.
Sen blev det ensam mamma söker och stjärmor på is.. lite andra saker mellan det så klart men..
Kollade på min dröm i guesshyllan, som för övrigt ska bli min i veckan;) Min nya kärlek... och det bästa: att han aldrig kommer svika mig.

Försökte hitta en bild på pyjamasen men det fanns ingen på hemsidan.


Har inte hunnit lägga in bilderna från maskeraden än, men jag hitta ett kort som någon annan har tagit. Detta kortet är från någon lek, typ twister.. på kortet ser ni mig (pocahontas), sandra (pippi), anna (monroe), niklas (kommer inte ihåg) och sofia (stampe).

Puss M 



Kommentarer
Postat av: XMalinX

Maaalin jag drömde om dej inatt, jag var din livvakt & grejjer, vi var på massa uteställen i GBG och verkligen alla var på dej, du var en kändis haha:)

2008-10-06 @ 14:41:24
URL: http://xmalinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0