helgen som varit=)

I fredags hade jag tjejmiddag, jättetrevligt.. och kul att alla kunde komma. Vid ca halv 12 drog vi in till stan, parkan.. där det var skitlång kö.. men det var bara till att börja köa..en timme stod vi där,  men det va det värt. Så himla bra där inne.. massa man kände och helt underbar musik.. (house så klart).
Fick se Sandras Mr Big med .. nice=) Alltid kul att se vilka alla är.
Drog hem vid typ 4 ... åt hamburgare med syster.. somnade direkt. Inte bakis när jag vaknade.. fattar ni!
På lördagen var det rätt lugnt.. och söndagen med.. var ute och kollade på soffbord och lite annat sånt, både på ikea, mio och em. Hittade ett som jag ska beställa idag.
Igår så var jag på sjukhuset med mamma..från klockan 16.30 till halv 3 på natten.. sjukt vilken tid det tar. Hon hade svårt att andas och så...men nu är hon hemma igen=) Lucky me!

Nu sitter jag på jobbet, ska gå och leta reda på min värmefläkt för det e lite kallt här.

Pusss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0