Helgen som gått..

Helt okej helg, dock inte så lyckade utgångar.. blev rätt tidiga båda två. Har bestämt mig för att aldrig gå ut under lönehelger nu mera. Det är helt hysteriskt och det orkar jag inte med.
Helgen efter lön är bäst.
I fredags var jag och anna på halta lottas, som vanligt hade vi skitkul.. träffade några killar som vi brukar hänga där med, så det va kul. Åkte in till stan vid typ 11, vidare till parkan.. där det förövrigt bara var yngre och *pip*.. inte alls kul. Så det var en ganska tidigt kväll.
På lördagen var jag och ann-ida på shogun, började bra men slutade i katastrof.. konstiga, dryga folk som inte hade något bättre för sig än att ge sig på andra.. det kastades fruktskal och grejer.. inte alls min stil. Så vi tänkte dra vidare till bliss, magnus & magnus eller nåt men eftersom det regnade nått så fruktansvärt och det inte fanns en enda taxibil ledig i hela stan så drog vi hem istället.
Öppnade chipspåsen, poppade popcorn och bäddade ner mig under filten framför tv:n med mamma och kollade på Holliday.. mysigt.

Igår städade jag garderoben, 5h tog det.. skitjobbigt.. men nu är det i alla fall klart. Men fortfarande helt fullt så jag måste nog köpa en till garderob.

Back to work.
Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0