Happy Friday

Underbart med fredag. Dessutom jobbar jag bara halvdag idag, dvs till klockan 13. Är jättelite att gör ahär på kontoret då hälften jobbar till 13 och andra hälften är lediga.
Ska snart äta lite kycklingsallad här och sen är det väl nästan dags att gå hem. Ska inte göra något speciellt idag,inte på hela helgen faktiskt. Ska avbelasta mamma med allt hon har att göra.. göra taco till ikväll bland annat.
Myskväll ikväll alltså.

Just det,tror inte att ni vill veta.. men klockan gick fel i morse på mobilen,hade glömt att ställa fram klockan så imorse gick jag upp och åt frukost och gjorde mig klar klockan 05 istället för 06. Det var inte kul alltså. men fick i alla fall fixat naglarna. Snacka om morgon tid. Satte på en ny nagel som hade gått av och så.

Nu ska jag öppna posten.
Ha en mysig helg.


Puss  M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0