God Morgon

Mysig dag med familjen igår. Förutom att jag somnade kvart över 9, som jag lovade att inte göra.
Idag har det inte hänt så mycket än, har gått upp och kört till jobbet. Om 1,5 timma kommer min vikarie Sofie. Så vid 12 så åker jag hem, byter om inför begravningen och vidare till läkaren (måste fixa en sak där tack vare en viss person).. sen får jag skynda mig till begravningen. Efter blir det sjömagasinet, ska bli kul för jag har aldrig varit där.
Ikväll är det mycket som ska fixas.. naglarna ska målas, jag ska tvätta håret/inpackning, baka 2 st olika pajer, duka inför imorgon,  gå till systemet, städa... you name it!

Ska bli kul att ha alla tjejerna hemma..

Nu ska jag jobba lite.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0