God Morgon

Äntligen fredag igen!
Kom till jobbet för ca en halvtimme sedan.. hade bilen idag med, lyxigt.
Igår va jag och mamma på stan.. jag skulle bara dit och kolla lite men jag hittade en del saker ändå..
Gråa knästrumpor, ett mörkgrått linne med volanger, en ljusgrå kofta med lite glitter (lite svårt att förklara), 4 st örhängen; bland annat ett par röda små rosetter som jag letat efter länge.. Hittade en nyårsklänning med, men jag tror att jag ska vänta lite till för det kommer säkert komma massa andra snart, denna var ändå ingen wow-upplevelse..
Skulle köpt rosa bandet med, men det var slut.

Ikväll blir det hemma mys med godis, stjärnor på is och så. Hela helgen kommer att vara lugn faktiskt.. skulle på tjejmiddag imon egentligen men hjag ska inte gå pga av en grej.Även fast det hade varitjättekul att komma så blir det inte så, men jag har rätt mycket att greja med så det passar egentligen ganska bra.
Jag och sandra ska ha girls night en annan helg istället.

Snart kommer millan hem och jag ska arrangera en välkommen hem fest till henne tänkte jag.
Ska ringa runt och fixa lite saker nu tänkte jag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0