God morgon

Sitter på jobbet och har nyss städat ur kylen.. sjuktäckligt. Massa mat som hade stått så länge att det hade blivfit ett tjock litet fint täckte av mögel på. Usch. Och där inne ställer jag MIN mat. nä... tur att det är borta nu i alla fall.
Har inte hänt så mycket mer annars och kommer nog inte göra det idag heller.. men det är rätt skönt för det är massa bra på tv ikväll.
Imorgon ska jag på kundkväll på novotel, vi skulle måla muggar tydligen och efter det ska jag möta upp mamma i stan för vip mingel på mango.
Håller på att kolla upp lite saker tills millan kommer hem. Ska självklart firas. Har kommit en bra bit på vägen nu ialla fall.

Ska försöka göra en inbjudan på facebook, kan inte vara så svårt.
Sen ska jag leta efter resor till london.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0