Äntligen fredag

Veckan har verkligen sprungit iväg och det tackar vi för.
Jag va på kundkväll igår som sagt, målade en mugg.. som antagligen blev skitful eftersom jag inte hade tid att måla klart den.. Skulle på vipmingel på Mq direkt efter. Skyndade mig som bara den, och vad händer? Min bil var inlåst på parkeringen. Securitas hade varit där och låst grindarna och jag kom inte ut.. kul. Men som tur var så ringde vi så dom kom och öppnade:) Blev ändå sen dock.. men men.
Sen när jag kom hem var klockan över 22 så då gick jag och la mig direkt, helt slut.

Idag är det partyfredag. Ska på vipmingel på parkan mellan 23-24.. innan dess förbi halta lottas och dricka vin. Lite reunion.. brukade ju alltid göra detta innan men nu har jag inte varit där på ett tag.
Antar att natten inte blir ung direkt;)
Nu ska jag fixa lite på jobbet så att jag gjort klart allt som ska göras, måste kopiera massa bland annat.

Imorgon ska jag antagilgen ut med, jag och ann-ida skulle ju åkt till lund men det blir inte av eftersom alex jobbar. Så det blir nog utgång här istället:)

Ska springa bort till ekonomin nu.

PussM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0