50 minutes to go

Önskade att jag aldrig skrev att jag var pigg, för det är jag verkligen inte nu, trots att jag haft litegrann att göra på jobbet i alla fall. Nu sitter jag och längtar hemm till vår familjemys-kväll. Tänk när man har sin egen lilla familj, ska verkligen göra precis så som mamma alltid har gjort. Känner att det börjar redan nu, jag bakar minst en gång i veckan... lagar middag till hela familjen o grejar.
Ikväll blir det 3-rätters.. först en liten räkcoctail, sen huvudrätt(som jag inte vet vad det blir än) och sen fruktsallad. Sen är det ju serien ikväll med, mord i sinnet eller vad den nu heter, och jag ska INTE somna.

Måste försöka ladda ner ett gott parti om det går. Måste ha serien, så sjuktkul.. jag och pappa satt dubbelvikta typ:)

Idag har mormor varit hemma på besök från sjukhemmet med, men tyvärr hann jag inte träffa henne idag pga jobbet.

Snart är veckan slut, bara begravning imorgon kvar.. jobbar 1/2 dag. Sen ska vi äta på sjömagasinet. Sen är det ju fredag!! Då blir det tjejmiddagen, nice. Med dirty.sexy.house.music på parkan. tjoho.. 

Pusss M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0