Utstrålning och kärlek

Jag faschineras verkligen av vilken utstrålning man får när man är kär. När jag var dunderkär i sommras så fick jag ofta höra av vänner och familj att jag utstrålade lite extra. Undra om det bara går att få genom kärlek? Eller går det att fixa på annat vis? En person som utstrålar glädje är så kul att se.. samtidigt som jag attraheras av det.
Ta krogen som exempel.. hur många är det som ser ut att vara riktigt glada där? Dom flesta står bara och spanar.. Men när någon glad person kommer in så lägger jag genast märke till honom/henne.
Glädje=attraktivt.

Nu ska jag sova, för imorgon blir det en lång dag, natt, kväll (och morgon?)

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0