Torsdag

Idag var det riktigt segt att gå upp.. gick och la mig senare igår än vad jag brukar och det kändes.
Idag fyller pappa år så vi ska först på en invigning samt mingel och lite så och efter det ut och äta.
Sen hela helgen ska vi ha familjehelg eftersom detta är den enda helgen som hela familjen är lediga tillsammans.
Typiskt att jag känner så himla mycket för att gå ut bara, var ju sjuk förra helgen och därför blev det ingen utgång.
Nästa helg åker jag till Lund, ska bli kul! Då blir det fest i alla fall. Nu kom praktikanten här så nu hinner jag inte skriva mer.

Puss M

Kommentarer
Postat av: Ann-Ida

hej babe! hälsa grattis till göran från mig! pözz

2008-11-20 @ 23:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0