Tandläkar tisdag

Godmorgon..
Riktigt trist väder att vakna upp till..
Fick gå upp en timme extra tidigt idag för att jag hade tandläkartid kl 07. Rktigt tidigt!
Nu har jag fått stränga order om att börja använda tandtråd och skölja med flour.
Allting såg bra ut förutom under tänderna eller vad man ska säga.. hmm jag vill ju inte att dom ska lossna direkt.
Han blev i alla fall imponderad över hur bra jag hade lyckats bleka tänderna själv=)

Brukar ju alltid skriva ett inlägg varje morgon på jobbet innan jag börjar..men nu när jag har praktikant så hinner jag inte det.. inte nu i början i alla fall.

Jätteäckligt igår..jag var jätteyr och kunde knappt stå på benen och mådde konstigt.
Om jag inte mår bättre snart så får jag gå till doktorn. Känns som att jag bara bloggar om sjukdomar men det är som det är just nu.
Idag flyttar min älskade mormor till sitt nya boende, bar 5 min promenad från oss. Kommer vara där så mycket nu efter jobbet. Vill träffa henne massa massa massa. I natt drömde jag att allt var som vanligt, att mormor hade bakat och satt ute och solade..synd att det bara var en dröm.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0