söndag

har hört att det snöar i sthlm.. men inte här. Det e inte rättvist för jag vill ha snö nu nu nu! Får väl nöja mig med Lisebergs fejk snö sålänge. Har varit hemma hela helegn även fast mina ben ville springa till housetåget igår så gjorde dom inte det. Blev en bio istället.. nätterna vid havet, inte så speciellt bra men ändå mysigt att gå på bio.
Nu har jag beställt 300 kort.. var tvungen att framkalla kände jag. Nu ska jag gå ner och laga mat.. för oddsen att min syster står vid spisen är typ noll.

Puss M

Hittade denna bilden när jag städade bland alla kort.



Några år gammalt,..vet inte vad jag tycker. Är väldigt blek och har lockigt hår .. gillar inget av det egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0