Solig lördag

Sov ut idag, skönt att äntligen kunna andas lite genom näsan. Har blekt tänderna idag, 3 dagen av 5. vet inte om det hjälper men eftersom vi ändå hade det hemma så kunde jag likagärna prova.
Sitter och lyssnar på house just nu och har svårt att sitta still. Vill verkligen gå på housetåget idag men jag  vet inte om det är så himla smart med tanke på att jag inte är 100% frisk. men om det blir av så tänker jag ha på mig jeans så jag slipper bli kall, plus dricka max 2 öl.

'Snart kommer pappa hem och då ska vi iväg på kalas. 50års kalas men det är öppethus så då kan man ju komma och gå lite hur man vill så det e nice!

Nu ska jag äta frulle och försöka få bort min yrsel..
Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0