Snart lunch

Tänkte skrivit ett inlägg imorse men jag fick väldigt mycket att göra här på jobbet då vi bygger om. å nu har jag sprungit upp och ner  3 våningar hela förmiddagen..
Igår hade jag och syster laddat ner Pettsson och findus julkalendern.. trodde vi! Vi hade istället fått den tecknade filmen. Så det blev best of sunes jul och sen O.C på det... tills jag skulle gå  och lägga mig.
Idag kommer farmor på besök, vi ska laga middag tillsammans.. spagetti med köttfärsås blir det.
Sen antar jag att det blir mys med den Riktiga Pettsson och findus.
En kollega på jobbet gav mig en present imorse ifrån Arfika.. torkad frukt. Papaya, banan och Mango.. ser riktigt äckligt ut faktiskt, men det kanske är gott?
Bananen ser ut som en mördarsnigel.. haha.

I helgen blir det äntligen träff med tjejerna och massa fest. Behövs efter min lugna helg;)
Sen ska vi antagligen ut på en lite dagsutflykt; jag, millan, anna och hadill.


Nu ska jag göra i ordning i lunchrummet.

Kisses M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0