Mys Söndag

Hela helgen har jag bara varit hemma och kollat O.c och myst. Himla skönt ibland att bara gå i pyjamasen hela helgen. Idag kan jag dock inte vara hemma, måste utanför dörren känner jag. Ska bort till apoteket, lämna in min mobil, hälsa på mormor, in till stan och så. Ikväll blir det dock lugnt,. ensam mamma söker:)
Nu har mina föräldrar åkt till turkiet ocfh jag har bilen hela veckan, lyx! Har inte planerat nåt i veckan faktiskt.. men tänkte åka in till stan någon av dagarna i alla fall. Sen på torsdag kommer ju min fru hem. underbart! Så hela helgen blir det fullrulle sen, med shopping, utgångar, bio? You name it!..
Nu ska jag ta på mig och sen ska jag och morfar åka till mormor och hälsa på henne.

Puss M


Kommentarer
Postat av: Frugish

Ja, på torsdag kommer jag!! Längtar verkligen nu! Ska bli såå kul att se ditt lilla face igen :D

Puss puss babe

2008-11-02 @ 13:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0