Måndag morgon

Helgen har varit lugn.. varit hemma hela helgen faktiskt.. både skönt men lite tråkigt med eftersom jag varit rätt så festsugen.. men men.
Har bakat massor i helgen:Pepparkakor, kola, daim, pepperkaks rulltårta med saffran, pepparkakshus, något som jag inte kommer ihåg vad det heter, kokostoppar och massa annat gott.
Har färgat håret lite, syns inte så jättemycket men har fått bort de gråahåren plus mina ljusaslingor. Ska göra om det om 3 veckor typ så att det blir riktigt täckande.
I helgen åker jag till Lund och ska hälsa på Alex.. ska bli hur kul som helst. Massa fest och shopping. Ska såklart bli skitkul att träffa Alex med!!
Nästa helg efter det blir det utgång med tjejerna här i Göteborg. Med en go förfest hemma hos någon och sen en lång natt på avenyn.
Idag ska jag träffa A och imorgon ska jag på stan och fika med älsklings Sandra.


Jag har blivit kass på att fota, så detta är inte vårat hus utan denna har jag tagit från google.


Igår precis innan jag skulle sova så fick jag syn på ett kort som gjorde mig lite nere.. jag måste verkligen glömma! Men jag kan inte..

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0