Klick

Nu har jag inte många naglar kvar. Imorse när jag skulle öppna bildörren och var stressad så flög pekfingernageln av.. tänkte försöka  fixa det själv ikväll.. ska ringa mamma och fråga vilken ordning allt ska vara i.
Hela veckan har varit mysig, kollat fO.C och gamla julkalendrar.. druckit massa te, ätit pepparkakor=)
Ikväll vet jag inte vad som händer, blir antagligen tidigt ikväll för jag och syster ska ikväg och handla massa tidigt på morgonen.. bland annat tallrikar och så till mormors lägenhet. Sen ska vi passa på att handla lite julklappar och fars dag present också.

Imorgon blir det i alla fall utgång, som jag har längtat. Det har nog varit bra att jag hat fått längta lite tror jag, tror att jag kommer uppskatta att gå ut mer nu. Eftersom vi blir ett gott gäng på 8 tjejer så kan det ju inte gå fel heller.
Ska prova ut lite olika outfits idag, har verkligen ingenaning om vad jag ska ha på mig (som vanligt).

Imorgon kommer mamma och pappa hem med, så det blir nog stor städning ikväll med. Skönt att ha det lite slappt och städa allting på en gång istället.
Mamma sa att dom hade köpt presenter till oss med =)

Nu ska jag försöka hitta på något att göra.
Ska bland annat göra beställning på almanackor för 2009. Tänk att det redan har gått ett år sedan sist. Sjukt!
I och med att det blir nytt år växer också paniken över vad man ska göra på nyår.
Skåne? Thailand? Jag vill bara ha det färdig fixat!

Puss M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0