kallt

Sitter i sängen nu fullt påpälsad.. fryser som bara den. Funderar på att pälsa på mig ännu mer och gå bort och hälsa på mormor en stund.. eller om jag gör det imorgon.

Läste ett så fint budskap : Dröm om morgondagen, minns gårdagen, lev idag.
Försökte få upp det i min header men bloggen ville inte det just nu.
Såg nyss att S hade ringt och ville boka in mig för en plåtning men tyvärr så såg jag det lite för sent. Men vi skulle höras av på måndag igen så skulle jag komma dit på ett möte på deras agentur.

Idag bokade jag tågbiljett till Lund. Efter att ha pratat med Alex i telefon så blev jag ännu mer taggad. skulle...
Nä, nu har jag bestämt mig, ska springa upp till mormor nu på en gång och stanna där till klockan 8.
Älskade mormor.
Får skriva mer en annan dag!

Pusss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0