Jag hör inget

Bestämde mig att att gå till jobbet idag, även fast ag är sjuk. Hade bil idag med så då slipper jag frysa nåt.
I helgen händer det massa kul och jag kan inte gå på något tror jag.(om jag inte helt plötsligt blier jättefrisk, vilket inte är så troligt). Så det blir nog en lugn hemmahelg igen, börjar bli van typ.

Jag har bunkrat upp med 150 at ansiktsservetter, 1 liter te och thaistick för näsan. Så nu borde det bli bättre. Känner mig rätt ofräsch här på jobbet..
Imorgon är det torsdag i alla fall och inte långt kvar till helgen.

På lördag är det sensation white i köpenhamn, fråga mig om jag hade velat åka dit... Åh! Men det blir inget med.

Just det fick Bingo Lottos julkalender av min chef på jobbet, 1 miljon kan man vinna som mest, det hade ingte varit fel.

Dags och snyta sig igen, blä.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0